Natančnejši pregled funkcij aplikacije HUP
Aplikacijo trenutno uporabljata dve članici: UPIAM in UPFAMNIT. Nastala je s postopni reševanjem težav posameznih služb administracije, ki podpirajo projektno delo.
-
Sistem je zasnovan kot spletna aplikacija:
-
za dostop je potreben le sodoben spletni brskalnik,
-
v kombinaciji z brskalnikom google chrome ali chromium se sistem lahko obnaša kot čisto vsaka lokalna aplikacija,
-
API - čisto vsi podatki v sistemu so dosegljivi s preprostimi HTTP klici v obliki JSON.
-
-
Aplikacija je nastajala postopoma z reševanjem problemov posameznih služb:
-
osnovna zgradba je dovolj abstraktna, da lahko sprejme nove zahteve,
-
aplikacija ne spreminja obstoječih delovnih procesov ampak jih posnema.
-
-
Povezljivost s kadrovskim sistemom propis:
-
seznam zaposlenih in njihovih pogodb se 1x dnevno popolnoma samodejno sinhronizira s kadrovskim sistemom propis,
-
pogodbe,
-
habilitacije,
-
matičnost,
-
podatki o zaposlenemu (posledično s pogodbami).
-
-
-
Vodenje habilitacij:
-
povezan s sistemom propis,
-
poseben izpis habilitacij ki bodo potekle čez (nastavljivo število) mesecev takoj po vstopu v aplikacijo,
-
vodenje trenutnega stanja habilitacije (med podaljševanjem).
-
-
Povezljivost s sistemom za potne naloge:
-
Natančnejši pregled funkcij aplikacije HUP
Aplikacijo trenutno uporabljata dve članici: UPIAM in UPFAMNIT. Nastala je s postopni reševanjem težav posameznih služb administracije, ki podpirajo projektno delo.
Sistem je zasnovan kot spletna aplikacija:
za dostop je potreben le sodoben spletni brskalnik,
v kombinaciji z brskalnikom google chrome ali chromium se sistem lahko obnaša kot čisto vsaka lokalna aplikacija,
API - čisto vsi podatki v sistemu so dosegljivi s preprostimi HTTP klici v obliki JSON.
Aplikacija je nastajala postopoma z reševanjem problemov posameznih služb:
osnovna zgradba je dovolj abstraktna, da lahko sprejme nove zahteve,
aplikacija ne spreminja obstoječih delovnih procesov ampak jih posnema.
Povezljivost s kadrovskim sistemom propis:
seznam zaposlenih in njihovih pogodb se 1x dnevno popolnoma samodejno sinhronizira s kadrovskim sistemom propis,
pogodbe,
habilitacije,
matičnost,
podatki o zaposlenemu (posledično s pogodbami).
Vodenje habilitacij:
povezan s sistemom propis,
poseben izpis habilitacij ki bodo potekle čez (nastavljivo število) mesecev takoj po vstopu v aplikacijo,
vodenje trenutnega stanja habilitacije (med podaljševanjem).
Sistem sproti sinhronizira stanje potnih nalogov,
-
Kadrovska služba v aplikaciji vodi seznam potnih nalogov ki jih še ni upoštevala pri izplačilu plač,
-
Potni nalogi so vidni v aplikaciji pri evidenci zaposlenega,
-
Stroški potnih nalogov so vidni pri projektih.
-
-
Vodenje odsotnosti z delovnega mesta:
-
vnos dopustov:
-
preostali dopust se samodejno preračunava,
-
upoštevanje različnih tipov dopustov,
-
-
kolektivni dopust,
-
-
vnos bolniške,
-
vnos drugih odsotnosti (nadure).
-
-
Vodenje projektov:
-
osnovni podatki:
-
podpira projekte na več članicah (Univerze na Primorskem),
-
vodje projektov (vidijo vse podatke o projektu),
-
administracija (lahko ureja podatke o projektu),
-
formalni nosilec projekta (aplikacija vodi zabeležke o nosilcu projekta),
-
nadomestni formalni nosilec projekta (aplikacija vodi zabeležke o nosilcu projekta),
-
stroškovna mesta (sestavljena iz 4 postavk kot jih vodi sistem propis).
-
-
-
dokumentacija:
-
enostaven način hranjenja vse dokumentacije na enem mestu,
-
vsi vodje projekta imajo dostop.
-
-
zaposleni na projektu:
-
obremenitev zaposlenega se preračuna glede na tip projekta in število ur v dejanskem mesecu,
-
vodja projekta za vsak mesec, v katerem je zaposleni pisan na projekt vidi njegovo preostalo obremenitev,
-
vodja projekta lahko za vsak mesec, v katerem je zaposleni pisan na projekt vidi njegovo plačilno listo in podatke o mesecu (dopusti, bolniške, potni nalogi).
-
-
računi:
-
spremljanje vseh stroškov na projektu (oprema itd.).
-
-
potni nalogi:
-
spremljanje vseh stroškov potnih nalogov na projektu.
-
-
plačilne liste:
-
enotno nalaganje plačilnih list in regresa,
-
plačilne liste se “samodejno razdelijo med zaposlene” - ni potrebe po medsebojnem pošiljanju plačilnih list v papirni obliki.
-
-
osnovni podatki zaposlenega:
-
javni podatki (možnost samodejnega izvoza preko klicev API na spletno stran),
-
osebni podatki (za interno evidenco, vidi samo sam zaposleni in kadrovska služba):
-
plačilne liste (informativno),
-
preostali dopust,
-
projekti na katere je pisan (in koliko),
-
habilitacije,
-
trenutne in pretekle pogodbe,
-
matičnost.
-
-
-
organizacijske enote:
-
omogoča vnos oblike organizacijskih enot (oddelki, študijski programi itd.),
-
vloge posameznikov znotraj posamezne enote so časovno omejene,
-
omogoča izpis stanja članstva organizacijske enote na poljuben datum oz. obseg datumov.
-