CORA

Center za Oblikovanje in Razvoj Aplikacij

print

Natančnejši pregled funkcij aplikacije HUP

Aplikacijo trenutno uporabljata dve članici: UPIAM in UPFAMNIT. Nastala je s postopni reševanjem težav posameznih služb administracije, ki podpirajo projektno delo.

  1. Sistem je zasnovan kot spletna aplikacija:

    1. za dostop je potreben le sodoben spletni brskalnik,

    2. v kombinaciji z brskalnikom google chrome ali chromium se sistem lahko obnaša kot čisto vsaka lokalna aplikacija,

    3. API - čisto vsi podatki v sistemu so dosegljivi s preprostimi HTTP klici v obliki JSON.

  2. Aplikacija je nastajala postopoma z reševanjem problemov posameznih služb:

    1. osnovna zgradba je dovolj abstraktna, da lahko sprejme nove zahteve,

    2. aplikacija ne spreminja obstoječih delovnih procesov ampak jih posnema.

  3. Povezljivost s kadrovskim sistemom propis:

    1. seznam zaposlenih in njihovih pogodb se 1x dnevno popolnoma samodejno sinhronizira s kadrovskim sistemom propis,

      1. pogodbe,

      2. habilitacije,

      3. matičnost,

      4. podatki o zaposlenemu (posledično s pogodbami).

  4. Vodenje habilitacij:

    1. povezan s sistemom propis,

    2. poseben izpis habilitacij ki bodo potekle čez (nastavljivo število) mesecev takoj po vstopu v aplikacijo,

    3. vodenje trenutnega stanja habilitacije (med podaljševanjem).

  5. Povezljivost s sistemom za potne naloge:

    1. Natančnejši pregled funkcij aplikacije HUP

      Aplikacijo trenutno uporabljata dve članici: UPIAM in UPFAMNIT. Nastala je s postopni reševanjem težav posameznih služb administracije, ki podpirajo projektno delo.

      Sistem je zasnovan kot spletna aplikacija:

      za dostop je potreben le sodoben spletni brskalnik,

      v kombinaciji z brskalnikom google chrome ali chromium se sistem lahko obnaša kot čisto vsaka lokalna aplikacija,

      API - čisto vsi podatki v sistemu so dosegljivi s preprostimi HTTP klici v obliki JSON.

      Aplikacija je nastajala postopoma z reševanjem problemov posameznih služb:

      osnovna zgradba je dovolj abstraktna, da lahko sprejme nove zahteve,

      aplikacija ne spreminja obstoječih delovnih procesov ampak jih posnema.

      Povezljivost s kadrovskim sistemom propis:

      seznam zaposlenih in njihovih pogodb se 1x dnevno popolnoma samodejno sinhronizira s kadrovskim sistemom propis,

      pogodbe,

      habilitacije,

      matičnost,

      podatki o zaposlenemu (posledično s pogodbami).

      Vodenje habilitacij:

      povezan s sistemom propis,

      poseben izpis habilitacij ki bodo potekle čez (nastavljivo število) mesecev takoj po vstopu v aplikacijo,

      vodenje trenutnega stanja habilitacije (med podaljševanjem).

      Sistem sproti sinhronizira stanje potnih nalogov,

    2. Kadrovska služba v aplikaciji vodi seznam potnih nalogov ki jih še ni upoštevala pri izplačilu plač,

    3. Potni nalogi so vidni v aplikaciji pri evidenci zaposlenega,

    4. Stroški potnih nalogov so vidni pri projektih.

  6. Vodenje odsotnosti z delovnega mesta:

    1. vnos dopustov:

      1. preostali dopust se samodejno preračunava,

        1. upoštevanje različnih tipov dopustov,

      2. kolektivni dopust,

    2. vnos bolniške,

    3. vnos drugih odsotnosti (nadure).

  7. Vodenje projektov:

    1. osnovni podatki:

      1. podpira projekte na več članicah (Univerze na Primorskem),

      2. vodje projektov (vidijo vse podatke o projektu),

      3. administracija (lahko ureja podatke o projektu),

      4. formalni nosilec projekta (aplikacija vodi zabeležke o nosilcu projekta),

      5. nadomestni formalni nosilec projekta (aplikacija vodi zabeležke o nosilcu projekta),

      6. stroškovna mesta (sestavljena iz 4 postavk kot jih vodi sistem propis).

  8. dokumentacija:

    1. enostaven način hranjenja vse dokumentacije na enem mestu,

    2. vsi vodje projekta imajo dostop.

  9. zaposleni na projektu:

    1. obremenitev zaposlenega se preračuna glede na tip projekta in število ur v dejanskem mesecu,

    2. vodja projekta za vsak mesec, v katerem je zaposleni pisan na projekt vidi njegovo preostalo obremenitev,

    3. vodja projekta lahko za vsak mesec, v katerem je zaposleni pisan na projekt vidi njegovo plačilno listo in podatke o mesecu (dopusti, bolniške, potni nalogi).

  10. računi:

    1. spremljanje vseh stroškov na projektu (oprema itd.).

  11. potni nalogi:

    1. spremljanje vseh stroškov potnih nalogov na projektu.

  12. plačilne liste:

    1. enotno nalaganje plačilnih list in regresa,

    2. plačilne liste se “samodejno razdelijo med zaposlene” - ni potrebe po medsebojnem pošiljanju plačilnih list v papirni obliki.

  13. osnovni podatki zaposlenega:

    1. javni podatki (možnost samodejnega izvoza preko klicev API na spletno stran),

    2. osebni podatki (za interno evidenco, vidi samo sam zaposleni in kadrovska služba):

      1. plačilne liste (informativno),

      2. preostali dopust,

      3. projekti na katere je pisan (in koliko),

      4. habilitacije,

      5. trenutne in pretekle pogodbe,

      6. matičnost.

  14. organizacijske enote:

    1. omogoča vnos oblike organizacijskih enot (oddelki, študijski programi itd.),

    2. vloge posameznikov znotraj posamezne enote so časovno omejene,

    3. omogoča izpis stanja članstva organizacijske enote na poljuben datum oz. obseg datumov.